FAQ

1. Czy muszę się rejestrować w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie. Proszę w takim wypadku w Koszyku kliknąć "Złóż zamówienie". Wystarczy nam jednorazowo podać dane do faktury i adres dostawy. Zarejestrowanie pozwala jednak na podgląd realizacji zamówienia oraz daje wgląd do zamówień wcześniejszych.

 

2. Nie pamiętam loginu i hasła do sklepu. Czy mogę je odzyskać?

Tak. Proszę kliknąć na link "Zmiana hasła". Po podaniu Państwa adresu email system wyśle na niego login i hasło.

 

 3. Czy mogę wybrać inny adres dostawy?

Oczywiście. Proszę w takim przypadku podczas wprowadzania danych zamawiającego zaznaczyć "Inny adres wysyłki". Faktura zostanie wystawiona na dane zamawiającego, a towar dostarczony na adres dostawy.

 

4. Czy wystawiacie faktury vat?

Tak. Do każdej dostawy dołączamy fakturę vat. Jesteśmy legalnie działającą firmą.

 

5. Produkt, którego szukam nie został znaleziony. Co zrobić w takiej sytuacji?

Posiadamy w ofercie bardzo duży zakres produktów. Jeśli jednak szukasz produktu, który nie jest dostępny skontaktuj się z nami. Jeśli będzie to możliwe znajdziemy dla Ciebie poszukiwany artykuł i dostarczymy go.

 

6. Składając zamówienie pomyliłem się. Co zrobić w takiej sytuacji?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli tylko zamówienie nie zostało jeszcze wysłane dokonamy stosownych zmian.

 

7. Kiedy otrzymam zamawiane artykuły?

To zależy od wybranej formy płatności. Jeśli jest to przelew (przedpłata) nasz system będzie czekał na wpływ środków na nasze konto co prawdopodobnie o jeden dzień opóźni wysyłkę. W przypadku płatności online lub za pobraniem zamówienie jest od razu kierowane do realizacji. Ogromna większość zamówionych produktów jest przez nas wysyłana jeszcze tego samego dnia. Obsługująca nas firma kurierska DHL ma 2 dni na dostarczenie przesyłki, ale 99% z nich dostarcza pierwszego dnia po wysłaniu.

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

Oczywiście. Dokonując zakupów z rejestracją w naszym sklepie fakturę pro-forma można pobrać samemu w "Panelu Klienta". Robiąc zakupy bez rejestracji proszę w uwagach do zamówienia wpisać prośbę o fakturę pro-forma. Wystawimy ją niezależnie i prześlemy poprzez e-mail.

 

 

 

Odpowiedzi na pytania

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl